Tuesday, December 14, 2004




3 بله
به این ترتیب:
ساعت 4 وسط کلاس تلفن :زومبی بیا کنسرت متال تو متالورژی ، خیلی رله ...
بعد به سمت فنی حرکت می کنی
تو را ه انت می گیره
میری پارک لاله واسه قضای حاجت
من یه عادت دارم بعد از شستن سوراخ کون هی مثه ننو خودم بالا پایین می کنم تا خشک خشک بشه
اصلا باشرت خیس احساس گهی بهم دست میده
بعد این حرکاتم گاهی سرعت می گیره خفن
تازه یه عادت دیگه هم که دارم اینکه وقتی فکر می کنم زمان از دستم در میره
بعد یه عادت دیگه که دارم اینکه تو دستشویی خیلی فک میکنم
بهترین جاس واسه فک کردن...زود هم به نتیجه میرسی ،تازه نتیاج رو به عینه هم مشاهده می کنی
بعد یه جفت بوت آشغال هم دارم که وقتی اون حرکات آونگی بعد از شستشوی مقعد رو انجام میدم یه سر و صداهای عجیب میده خیلی ضایع و بلند (در اردر تپاندن)سگ فرم
نتیجه کسشرهای بالا اینکه وقتی به خودمون اومدیم و در رو باز کردیم دیدیم سه تا جوون اسکل به در دستشویی ما خیره شدن و اینا
دیدم بهتر اینکه بگم "آخیش زدم راحت شدم"
خندم گرفت اونها هم خندیدن
حالا مگه امیر آباد میرن این کس کشا
حالا مگه ترافیک میذاره ماشینا تکون بخورن
حالا مگه این پیرسگ ول میکنه مارو
این پیرزنه هم ما رو گایید در باره سیاست های انگلستان و آمریکا و فرهنگ بی نظیر ایرانی و حکومت چقدر بده و این مزخرفات
میرسی به فنی
اقا باید روی زمین بشینی
جا نیس
"ای کس عمت"
می ری رو زمین که آقا بخونه
"گروههdash"
یعنی من باز انم گرفتا
موسیقی خدا!
حتی اگه فلوت به کون میگوزیدن باز هم اینقدر نمی ریدن
خوشبختانه پارت اول تموم شد و زدیم بیرون
اومدیم چهل دقیقه تا خونه پیاده روی کردیم و همین دیگه
اتفاق خاصی هم بعدش نیفتاد
البته اتفاق های بالا هم خیلی خاص نبود ولی خب دیگه!



Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L