Friday, December 17, 2004




3 یه مقدار زرزر کنم خدمت دوستان عزیز:
بهتره خیلی طول نکشه که بفهمی دنیای زیر برف بالاخره خسته کننده س.
یه سال -2سال- 10سال-....
خاک برسر کبک بدبختی که تمام عمر...
اول و آخر باید بفهمی که خطوط منحنی آدم ها رو
نمی شه با خط کش های صاف و صوف دوران دبستان ...
دوم اینکه از روی حرف آدم ها یا نوشته هاشون نمی شه درست شناختشون.حدئقل اینکه
چیز هایی که آدم ها پنهان می کنن راهنماهای بهتری هستن تا چیز هایی که بروز می دن.
سوم اینکه فقط یه حرف کلی در مورد این دنیا و آدماش صادقه :
اونم اینکه تمام احکام کلی کسشر ومزخرف هستن
هیچ گونه تناظر یک به یک در مجموعه های انسانی وجود نداره
پس جای اینکه آدم ها را باهم مقایسه کنی با خودشون مقایسه کن .
اصلا مقایسه نکن.مقایسه کردن آدما حقیقتا یعنی جنده کردنشون.
من خودم به شخصه آدم ها رو به سه دسته تقسیم کردم:
آدم هایی که با هاشون حال می کنم یا نمی کنم یا فرقی برام نمی کنن.
که البته اصل خوش ترتیبی هم دارن و گاهی بهم می خوره .....
خیلی هم نباید این جور مسائل رو تو آزمایشگاه حل کرد.
خود به خودش بهتره
آخر اینکه بدونی اونچیزی که ممکنه تو رو قانع کنه
استدلال های منطقی و پایه ای همراه با دلایل بی چون و چرا نیس.
بازم یه چیزی از جنس حس حال کردن یا نکردنه
به همین خاطر که...
اوه چقدر مزخرف بافتم.
بیخیال دیگه
...همین
فقط خیلی خوبه آدم یاد بگیره سکوت بشنوه و با سکوت حرف بزنه....
البته این زر زر هایی که ارائه شد نشون داد که احتمالا بنده خودم هنوز...






Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L