Friday, February 11, 2005




3 با سلام خدمت تام یورک خواننده بیسواد گروه ردیوهد
متاسفانه شما زبان نگلیسی را خوب و درس بلد نیستید و از زبان مادری تنها برای تملق گویی استفاده می کنید.پیشنهاد ما برای شما اینس که در آلبوم های بعدی بیشتر فحاشی کنید و زبان مادریتان را بهتر شعر کنید و برای خایه مالی از زبان شیرین فارسی با نوشتار فینگیلیش استفاده کنید.

پ ن :یکی از مهارتهای یک گوسفند موفق این اس که هر جایی نگوزد .حدئقل گنده گوزی نکند در این سطح.
موفقیت بعدی اینس که حوصله چوپان را سر نبرد ،نیازی به بحث اخلاقی نیس .هر گوسفندی بهتر از هر خر دیگری میداند که کجا ایستاده اس .
موفقیت آخر اینکه بعد از یک همچین گوزی انتظار نداشته باشد هر دفه چوپان سرپا بگیردش آنهم در توالت فرنگی خودم .
راه نجات گوسفند رفتن و چرا کردن در دشت های سرسبز است ،نه ماندن در این کویر کور.
در اینجا کسی جوابی برای چرا کردن تو ندارد.
تملق یکی مونده به آخر :اگر میفهمیدی چقدر چیزهایی که تو نوشتی یا من حتی در صورت واقعی بودن کسشر محض هستن
یا اینکه این چیز ها واسه من چقدر قد نخود هم ارزش ندارن .
یا اینکه نظرمن هیچ فرقی نکرده فقط فهمیدم شعاع دایره دید تو چقدره که اونهم دیگه خیلی مهم نیس ،
دیگه لازم نبود اینجا چار ساعت کسشر پست کنم ، تا بفهمی با این همه قدرت درک کردن موجوداتی مثل تو رو هم دارم
و اونقدر براتون ارزش قائلم که پست حرومتون کنم.
تملق آخر بنده : bye forever


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L