Tuesday, March 22, 2005




3 آدم خوب ها کی میمیرن
تکلیف آدم بده ها مشخص شه...
وای چقدر نستی شدم .
ووش...ووش...


#
#
#

یه پسر خاله دارم چهار سالشه دقیقا مثه خودمه
کسخل درجه یک
روزی حدئقل چهارتا بستنی می خوره
اگه یه روز تو زمستون دیدن پخ پخ گولّه برف داره از آسمون می آد
یه بچه کوچکولوی مامان داره تو خیابون وسط برفا قدم میرنه و بستنی میلیسه بدونین و آگاه باشین که اون پسر ،پسر خاله منه.
البته تحمل جیق و ویقاش چندان ساده نیس به همین دلیل که...
چرا دارم کسشر می گم.
... صدای خنده های هیستیریکش داره می آد
کسکش داره باغچمون رو به گا می ده .

#
#
#
این مهمونی های عید هم رو اعصابه
آقا کون من گشاده حال ندارم خودم رو هر روز مرتب کنم.
سرخاب سفید آب بمالم و موهام شونه کنم.
کونده ها من از مهمونی بدم می آد.
من از آدم اضافی تو حوزه استحفاظیم متنفرم .
من از بوسیدن هاتون چندشم میشه .
هی میان و میرن .
کس کشا تمومی هم که ندارن.

#
#
#


این داداش ما هم شده مایه مباهات .
تا دیروز به ما می گفت دود نکن حالا خودش هم سیگاری شده
طفلک دبیرستانیه.
هر روز هم واسه ما گزارش کار میاره مالبرو محشره دیروز پین کشیدم امروز کمل فردا کیرخر .
من هم لجم میگیره.
اه اه یکی دیگه از چیزهای تعفن و ترحم برانگیز آدما نیاز به تایید شدنه .
چی بگم.

دیروز بردمش تو تراس با هم سیگار بکشیم.
ذوق مرگ شده بود از داشتن یه همچین برادر نمونه ای .
یه سری راهنمایی مفید هم در باره جوینت و گرس رفتم براش که البته معلوم شد که اینکاره نشده فعلن .

ولی طفلک چه حالی کرد.
حالا همین دیوث فردا بهم فحش می ده که داداشم بدبختم کرد.
ای کیر تو این دنیا .


#
#
#


می گم من و رفیقام هم یه انجمن آنتی فمنیستی تشکیل می دیم کل بندازیم
ببینیم کدوم تریبون بیشتر می تونه کسشر سرهم کنه.
میدونی از چی لجم می گیره .
ازینکه ایرانی ها تو جنده کردن و به لجن کشیدن هر چیزی مهارت دارن.
حالا ببینید کی گفتم ...همچین که هر کون و کس پتی ادعای فمنیسیش رف هوا و از تمام مزحرفات این جنبش نردبونی ساختین واسه کس لیسی بچه کونی ها بهتون می گم.

فقط یکی این وسطا زیادی گنده گوزی کرده بود که می خواستم خدمتش عرض کنم
اولا من تک و تک تا دسته گاه می کنم تو حلق اون پسر هایی که به تو گفته بودن "دوستت دارم "دوما
حداکثر چیزی که تو صورتت می ریزه
اگه موقع دادن هم مثل زمان کسشر بافتن خوب گاز بگیری
آب کیرمه که می ریزه تو چشات .
به قول لاک پشت دربار:

ایششاللا اسب آبی تو کونتون خمیازه بکشه .
الهی فاکین

بر مادر مادر قحبگان صلوات .


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L