Saturday, March 26, 2005




3 عرض شود خدمت جناب آقاي پتيبل ، سگش
کثيف عزيز اين مکان توالت بنده و دقيقتر چاه آن است .
و رنگ و بوي آن به عوامل گوناگون و خوشمزه و يا بد مزه اي بستگي دارد که شمردن آن
ازحوصله خارج است .

اما در اين مورد خاص من خدمتتان عرض کنم
يک : از کساني که بلد هستند حرف بزنند(خوب گاز مي گيرند)و کسشر جات را در قالب بسته بندي هاي فخيم وشکيل به خورد ملت مي دهند عنم مي گيرد .
دو:
از اينکه دختر ها زير آدم بال بال ميزنند و تو کف مي کني که چه جوري اينقدر لذت مي برند و فردا زنگ مي زنند و مي گويند ،تو منو براي لذت شخصي مي خواستي ، گولم زدي ، من درد مي کشيدم که تو لذت مي بردي ، واي من پاک بودم کثيف شدم ، عنم مي گيرد به شدت
سه :
هر مکتب و جنبشي يک مفاهيم و زير بناهايي دارد که خب به تخمم .اما يک نتايجي هم به همراه داشته که حاصل تلاش و کوشش يک عده کسکش بدبخت در چهارچوب هاي مشخص بوده.به خوبي مي دانيد که تا پنجاه شست سال پيش در اروپا هم زنان حق راي دادن نداشتند و يا حقوقي که بابت کار دريافت مي کردند در وضعيت هاي مشابه حداکثر يک سوم مردان بوده ، کما اينکه همين الان هم وضع خيلي عالي ايده آل نيس . حال بهبود اين وضعيت در چند دهه اخير هم مستقيما جز آثار اين جنبش فکري نبوده ولي خب اين هم يکي از عوامل تاثيرگذار بر آن بوده .بهر حال در زمينه مسائل جنسي هم در حيطه سو استفاده هاي جنسي(نه اينکه دوس پسرم منو انگشت کرد و در رف) هم اين جنبش توانسته يک سري گهخوري مثبت داشته باشد اما اين فيلد جديدي که هر که از کون داد شرت خوني اش را الم مي کند و که بله ما زنان را در طول تاريخ کرده اند و ....خب که چي ....نه انتظار داشتيد پستان در باسن مردان مي کرديد...خب طبيعيست ديگر ...خودتان هم که بدتان نمي آيد بر خلاف تمام جنده بازي هايي که در مي آوريد .

چهار :
به نظر من شعر جالبي بود.
جدي مي گم .
من خيلي از اينکه عنم بگيرد بدم نمي آيد ،اتفاقا ميا اينجا...

پ ن:
برو تو عمق فاجعه .


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L