Monday, April 11, 2005




3 ولش کنین این بدبختو...
منم جاش بودم دستم رو می کردم تو شرت اون بچه...
آخه دلتون می آد اون بچه رو انگشت نکنید
(هرگونه ارتباط این متن با مایکل جکسون به شدت تکذیب می شود و همه می دونیم صهیونیست های سگ سرشت از این حرف ها زیاد زده اند )

پ ن : عکس و فیلم که نشد چهار شاهد عادل مسلمان.


###


می دونستین اولین حیوونی که به مکه رفته کی بوده؟ بله درسته
حاج زنبورعسل

این یکی رو چی...
یه روز مارمولکه داشته رو دیوار طی طریق می کرده ، از روی یه عکس پورن رد می شه ،راست میکنه ، میفته.


//-- توانایی من تو ریدن به جک ها ستودنیه ، نه؟
...
...


###


وقتی مردم ،روی سنگ قبرم بنویسین شاشیدن ممنوع
...نه ...اونو میشه تحمل کرد ، التماس کنین گلاب نریزن


###


...
ردخور ندارد لامصب :هر وقت کاماندوز نصب می کنم.
شب ها در خواب با موس ، کس ها را جابجا می کنم.
تازه دورشان هم قرمز می شود در بدو عملیات .


###

رفیقم میگه :حاضری بمیری من یه شب این کس رو بکنم.
من: حیف که گشادیم میاد بمیرم .


###

دیشب تصمیم کبری گرفتم!
حالا ببینید کی بهتون گفتم.

همچین که این مملکت را سپوختم ،بیشتر با هم آشنا می شویم.


امضا: کیر چراغ برق .


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L