Thursday, May 26, 2005




3 !خیلی اوضاع درستی داشتم.
تو هم وسط این بدبختی ها پیدات شد.
پیپو ، شخصیت جدیدی که یکی دو روزه تو زندگیم جای بخصوصی باز کرده ،
البته از یکی دو متری روابطمون کاملا عاشقانه و بی نظیر به نظر می آد .
ولی خودمو و خودش می دونیم که چه دهنی داره از من سرویس می کنه .

ازین به بعد بیشتر با پیپو خواهیم بود .


:::::::::::::


فکر کنی دو سال مو بلند کنی ،
خون جگر بخوری ، کوفت بمالی ،زهر مار بپاشی ، شامپو بریزی ،جر بدی ما تحت رو ،
هزار طعن ملامت رو به تخم جان بخری که قیافت خفن شه ،
بعد ملت از کنارت رد شن به ریختت بخندن ،

ولی گه خوردن ،خیلی خوشگلی
اگه ببینم کوتاه کردی اعصابم خورد می شه ها !!!


(یکی نیس به خود کچلم گیر بده : خودت چرا کوتاه کردی خربزه !)


:::::::::::::

من و پیپو قرار کلی از مشکلات دنیا رو حل کنیم .
منتظر راه حل های محیر العقول ما باشین .

اصلا منو پیپو قراره موجبات تحولات فلسفی جدید را فراهم آور باشیم .
فک کردین کم چُسَکیه ؟
جدّیم من.
به چی می خندی مادر قحبه؟

اون انگشت حیرت رو از دماغت بکش بیرون .
یا دستش تو شرتشه یا تو دماغش ،
حالا باز سوراخ کون قابل توجیه ولی این طوری که نمی شه هر سوراخی دیدی...


حالا بهتون می گم .


::::::::::::::



حشیشم رو عشقه !


::::::::::::::



مدتی بود ازین کله کیری های فرشته صفت شده بودم
که با باطنی نابود و هلاک، لبخند بر لب هیچ چیز بروز نمی دادم ! بس که لابد حلقویه !!!هان؟
به هر حال ازین مدل ها شده بودم که : در درون جنگ ، اما مهربون با خلق !
بله : می خوام تعطیل کنم این سیستم رو
دلیلش سادس اسکل نادون : لابد تریپ فوق الذکر جواب نداده!
(یا در هر حال حاضر این یکی بیشتر جواب میده!)

لذا ازین پس آمادگی هر گونه غرق شدن در شاش رو داشته باشین
بالاخص وقتی داغونم .

این هم از وارنینگش !
بعدا نگی : این آب انبه ها چیه ؟ این بچه قورباغه ها از جون (ک) من چی می خوان ؟
چرا بستنی شکلاتی تو تابستون آب می شه ؟ و غیره ها

::::::::::


دلم واسط تنگ شده پیپو !


::::::::::

چته چرا اینجوری نگاه می کنی ؟
من خودمم اینجوری میشم میرم تو آرشیوم چیزایی رو که دوس دارم می خونم .
قرار نیس که اینجا هر روز یه پست خدا ! pub بشه
اصلا حالش به همین درهم بودنشه !
بله
(ازون کسشرا)

::::::::::

چه کسی می تواند لذت سه عدد خیار تکه تکه شده به همراه یک عدد لیمو ترش و مقادیر متنابهی نمک در ساعت 1 نصفه شب را درک کند؟


آفرین
.


امضا : کسی که عاشقانه سر می کشد آب لیموی شور شور باقیمانده در دیس را


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L