Friday, June 03, 2005




3

هنوز اجدادم ماهی گیری میکنن؟
شترهاشون رو کجا پارک می کنن؟
هوم؟! پارک قیطریه ؟

عجب.

:::::::::::::

دلم میخواد پول داشته باشم
اونقدری که بقیه عمر به شیشه کشی در کنار
جماعت بی کار کون گشاد بی سواد خالی بند گه و گند دهن لق دودول شق زیر آب زن فازباز
و خانومهای بنگی و ناخون های رنگی و درد های فرنگی و مضحکشون بگذرونم .

شل کن دنیا.
شل کن .
ذتس ذ وی آ وانت .

::::::::::::::

کس گفتم شدید.
من اصلا اینا رو نمی خوام .
یعنی می خوام اما نه به این غلظت .

ببینم وات آ ریلی وانت ؟

حالا فکر می کنم بعدا می گم .
شما که عجله ندارید ؟


::::::::::::::

الان سه هفتس می خوام در اینجا را کلا تخته کنم .
آقا نمی طلبه .
آقا در اینجا = معجونی پیچیده از کون گشادی و تجربه ؛


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L