Tuesday, June 14, 2005




3 این معین زو دیدین قیافش شبیه جغد میمونه !
من بهش رای می دم .
کسایی که می خوان با من بحث سیاسی کنن از بعد از تیر ماه در خدمتشون هستم.
چرا ؟
همین طوری . فهم سیاسی ندارم . مگه زوره .
تو هم رای نده .
اصلا می رم به احمدی نژاد دیوث رای می دم .
اه مد شده هرچی جک و جواد خارپاره تازه کیر خورده میکروفون تو کونش کرده با فریاد رسا خودش رو بگوز می ده که رای ندین .
آخه ابنه رای بدیم ندیم برای توی لاشی کونی چه فرقی می کنه .
تو استپ بای استپ اول آب مماخت رو بکش بالا ، آهان حالا شرت مامانت رو...
کونده اگه آمریکا هم به ایران حمله کنه به نفع منه که از الان برنامه دارم کجاها رو خالی کنم ، کیا رو بکشم و بکنم و چه جوری حال کنم ،
نه تو که باید قمبل کنی از ترس جونت ،
فکر کردی قراره آمریکا حمله کنه مرکز توزیع مستقیم حلوای رایگان راه بندازه .
وقتی ببینه ملت ایران در جمع به کیرخر هم راضین ، اگه کلفت ترش نکنه بهبودش نمی ده
اه ولش کن !

گاییدن دیگه !!!!


Comments: Post a Comment
ARCHIVE
October 2004  November 2004  December 2004  January 2005  February 2005  March 2005  April 2005  May 2005  June 2005  July 2005  August 2005 
H A 6
2 P A
H O M E
M A I L
X M L